طراحی وب سایت

Wiki Article

یکی از مسائلی که بیشترین اهمیت را دارد، بحث امنیت است. در واقع اگر در طراحی فروشگاه اینترنتی امنیت را رعایت نکنید مسلما با شکست مواجه خواهید شد.

بیایید یک نگاه کوتاهی به درگاه‌های پرداخت مستقیم و غیرمستقیم بیندازیم:

زبان سایت: بسته به کاربری سایتتان زبان موردنظر را انتخاب کنید.

استفاده از روانشناسی در فروش برای جذب مشتری! (۳۲ تاکتیک کاربردی)

مدت زمان تحویل پروژه چقدر است؟ مدت زمان تحویل پروژه چقدر است؟

بهتر است این تیک را تا زمانی که واقعا نیاز نشده است غیر فعال نگه دارید.

مفاهیم مارکتینگمقالات دیجیتال مارکتینگ

دریافت آخرین خبرها و آموزش‌ها در خبرنامه یکتانت. تمام!

زمانی مد بود برندها هرچه نام طولانی تری داشتند یعنی در زمینه خود حرفه ای تر بودند. مثلا یک آژانس تاکسی تلفنی معمولی توی پس کوچه ها اسمش را می گذاشت «شرکت حمل و نقل درون شهری ایمن پیمای شرق!

موضوع دیگری که باید تکلیفش را روشن این سایت کنید، هزینۀ پرداخت است. بسیاری از مشتری‌ها وقتی متوجه هزینۀ بالای ارسال می‌شوند، از خیر خریدکردن می‌گذرند.

فرقی ندارد که شما به صورت شخصی کار می‌کنید و سایت مربوط به برند خودتان است یا برای تیم این سایت یا برند دیگری این کار را انجام می‌دهید. در هر صورت شما بایستی پیش از هر اقدامی برای طراحی سایت با وردپرس، اطلاعات جامعی درباره برند داشته باشید.

اینجا قیمت محصول بالاتر از رقیب این سایت باشید یا پایین‌تر؟ این مقاله را تا انتها بخوانید تا با نحوهٔ قیمت‌گذاری آشنا شوید!

قالب‌های وردپرس بسیار متنوع و مطابق با نیازهای روز کاربران است

نصب قالب از پیشخوان وردپرس بسیار ساده تر از سایر روش‌هاست اما محدودیت‌هایی دارد. مخزن وردپرس تنها قالب های رایگان را در آرشیو اینجا نگهداری می‌کند و این یعنی انتخاب‌هایتان کمی محدود می شوند. و ممکن است قالبی که برای سایت‌تان مناسب است را در این مخزن پیدا نکنید. مساله دیگری که وجود دارد این است که قالب‌های وردپرس، حتی در نسخه فارسی وردپرس، فارسی سازی نشده ‌اند.

Report this wiki page